Popularne posty

niedziela, 12 lipca 2015

Ja jestem młoda, ja tylko tak wyglądam!

niedziela/ poniedziałek 13 lipca 

Nie cierpię poniedziałków. Dlatego ciągle jeszcze tkwię w niedzieli.

Niedziela- weekend są m.in czasem zabiegów kosmetycznych. Pewnie bym o nich nie pamiętała , gdybym w szale życia nie zerkneła czasem w lustro. Cholera. Starzeję się. Szyja zaczyna się 'ciągnąć'.
Zmarszczki wokól oczu robią się wyrazniejsze.  A najszpetniejsze sa te nad ustami, calkiem niedawno sie pojawiły i nie chca odpuścić. To pewnie przez ten młodzieńczy nawyk robienia 'dziubka', ktory mial mi nadać seksowniejszego wyglądu.Teraz mam się uśmiechać , wypowiadając szeeerokie eeeee, żeby rozciągnelo się to co się ściągneło. 

Wyczytałam ,że pomaga też jugurt naturalny, tylko nie pamiętam czy na wierzch czy do środka. A ponieważ bardzo go lubie to zastosowałam do środka. No i jeszcze czekolada i pomidory. Pomidory w sałatce greckiej z polską fetą . Całkiem smaczna taka dieta.

W Biedronce wpadło mi w oko serum , do aplikacji jak lekarstwo. Vit A i E i coś tam jeszcze. Aplikuje wiec pipetką precyzyjnie w każda zmarszczkę. Na twarz i na szyję. Wyobrażam sobie wspanialy efekt.
Oho, szyja wszystko wchłoneła i jest znow sucha. Nakladam drugą warstwę. Jak tak dalej pójdzie , buteleczka opróżni się szybko. Choć 9 zl to nie tak dużo jak na kosmetyk, sprezentuję sobie zamiast bułeczek z jagodami.Może niekoniecznie - przecież jagody tez sa polecane w tej diecie przeciwzmarszczkowej. Jeszcze kropelkę na ledwo zarysowująca się zmarszczkę na dekolcie. Dzis sie zarysowuje, jutro wyskoczy, tak jak te nad ustami. Apropos , znowu je puściłam. Keep smiling.


W świetle dobrze ustawionych lamp kolo łazienkowego lustra wyglądam jak dwadzieścia lat temu na wakacjach w Grecji. Kusa sukienka panterka, szczupłe opalone ciało w kształcie klepsydry, nienaganna linia ramion.Gorzej będzie to wygladalo w świetle dziennym diablo nietwarzowym.
Że też słońce musi świecić od gory!

Z ciałem jest jak ze sprzątaniem. Ledwo z jednym miejscem się uporasz, już widzisz kolejne miejsce do sprzatnięcia. Ramiona coś nie bardzo, jakby poczatek celulitu..Nie chce mi sie aplikować balsamu do ciala, i tak nic nie pomoże. Jutro, po kąpieli.

Jak polubić siebie starzejąca się? Udawać,ze to nie ja, czy że mnie nie ma ? 

Pieprzyk , ktorego nie bylo na przedramieniu. Brzydki, duży , wypukły. Dla kogoś , kto narzeka na swoje cialo pieprzyk może byc ostrzeżeniem. Zwiastunem grożnej choroby , która może zniszczyć ciało calkowicie, do końca. Bóg chyba wiedzial dlaczego zsyła starym ludziom choroby. By nie żalowali ciała i życia. Keep smiling.

O nie ! Przerwa między zębami na przedzie poszerzyla się.Dentysta sugerowal remont. Za 10 tys koronka. Czy kiedyś , chodząc z rodzina do najlepszych klinik stomatologicznych , podejrzewałam ,ze nie stać mnie będzie na koronkę? 

Wlosy umyte. Szczotka na do zakręcenia grzywki na głowie, druga , grubsza by podnieść włosy z tyłu. I mogę już usiąść przy komputerze. Kiedyś wyjde z domu z tymi szczotkami we wlosach...

Wąskie jeansy, skinny legs. Nie chcę mieć chudziutkich nóżek, ale w tym fasonie mi całkiem zgrabnie.
Czy wypada mi jeszcze chodzić w takich obcislych jeansach? I wiązać wlosy w ogon? Stara maleńka ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz